lördag 28 juni 2014

Regn och regn..

Har precis ätit frukost och ska strax göra mig i ordning för att åka och jobba 7-12. Skulle egentligen varit ledig idag men fick en förfrågan om jag ville byta bort mitt pass på Måndag-kväll 16-21 och det ville jag gärna. Skönt att jobba på förmiddan och även få lite helg-ob. Och nu har Martin semester i 5 veckor (inte alls avundsjuk) så då går det lika bra att vara vara ledig en vardag.

Mindre skönt att regnet öser ner ute och jag ska cykla runt i det men det får kanske bli så att jag struntar i cykeln idag och går med ett paraply i handen istället.

Senare blir det förmodligen ett gympass med Martin och efter det besök från hans föräldrar med lite fika.

Det här vädret gör mig inte full av energi precis men får väl försöka ta lite från reserverna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar