tisdag 19 november 2013

Dåligt..

Har inte varit bra på att uppdatera här men än en gång är det skolan som är boven. Matten tar verkligen all ledig tid jag har..mindre kul.

Det ska bli så skönt att åka bort i helgen med min vän Emelyne. Har hört att showen ska vara bra och Ronan Keating är ju lite ögongodis ;). Hotellfrukosten blir ju också halva nöjet.

Alice fyllde 3 år i Söndags och vi hade lite kalas för henne. Kan inte fatta att hon är 3 år redan..vart tar åren vägen?? Snart är väl dagen här då dom flyger ut ur boet...hur ska jag våga släppa iväg dom. Nej usch, dom tankarna förtränger jag några år till.

Nu är Martin i Stockholm och ser på fotboll och jag kollar också på fotboll fast hemma i soffan med en mattebok i handen..men jag är inte bitter.

Imorgon ska jag till min VFU-förskola och genomföra en fältstudie vi ska redovisa nästa vecka och det är även PO-dag imorgon så det blir nog ganska sent :/

God natt och sov gott..Heja Sverige!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar