tisdag 14 januari 2014

Andas ut..

Idag var jag måttligt nervös inför matte-tentan. Men jag bestämde mig för att tänka positivt och det gick bra (tror jag). Jag förstod alla uppgifterna och svarade på alla, sen är det ju inte säkert att det är rätt svar men man kan väl hoppas :). Jobbigt dock att vänta flera veckor på att få svar..

Från en sak till en annan. Har hittat så sjukt snygga tapeter jag vill ha på nån vägg i vardagsrummet och sovrummet och kanske uppe på en vägg. Det ser ut som liggande vit träpanel:


Har aldrig tapetserat men så svårt kan det väl inte vara ;)
Det får bli nästa projekt!

Känns skönt att kunna släppa mattekursen för tillfället och fokusera på nästa nu. I morgon blir det en tripp till skolan för att se en föreläsning sen var det inget mer i skolan den här veckan. Blir att vara hemma och läsa massor av litteratur.
Började läsa en bok idag och den var väldigt intressant, den handlade om spädbarn och hur mycket kunskap och egenskaper de har redan när de är små. En nackdel när man läser om massa bebisar är att jag blir så sugen på en till liten en. Men det får vänta till efter studietiden och lite tid i arbetslivet. Kanske 2017 är ett bra år att få barn..? ;)

2 kommentarer:

  1. Var har du fått tag i den tapeten ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj! Var ett tag sen jag var inne här och skrev :). På den här sidan finns tapeten: http://rebelwalls.se/tapeter/ytor/horizontal-boards-white/

      Radera