torsdag 9 januari 2014

Bio..

I går var jag på bio med Linnea och Kalle. Vi kollade på 100-åringen med Robert Gustafsson och gud vad rolig den var. Finns ingen annan som Robert :). Den filmen var verkligen sevärd.

Nu på morgonen var jag in till skolan i Falun för att göra en redovisnings av en fältstudie jag missade när jag var sjuk. Vi var bara två personer + läraren så den lektion gick på en kvart. Skönt att det är avklarat iaf, nu ska jag bara fokusera på tentan nästa vecka.

I kväll blir det nog ett spinningpass om barnen är på bra humör och kan vara lite på barnpassningen då Martin ska på hockey i kväll. Fredag i morgon och då blir det skola igen några timmar på morgonen sen blir det äntligen helg igen. Har inga planer i helgen vad jag vet så det blir att ta dagen som den kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar