tisdag 19 augusti 2014

Höst..

Då var det nån månad jag skrev sen sist. Har för tillfället semester och det är så skönt att få vara lite ledig innan skolan börjar fast vädret är mindre roligt nu..

Igår åkte vi till Gävle och köpte en ny bil som jag ska ha då min nuvarande börjar bli gammal och AC:n fungerar inte längre. Nu bev det en Saab 9-5 2,3t från 2007. Den är ljusblå och jättefin. Ska bara försöka bli av med gamla bettan nu och jag hittade en firma i Falun som köper in gamla och även defekta bilar så jag hoppas dom vill köpa den för den är fullt funktionsduglig. Kommer sakna den litegrann...vet inte varför jag får såna känslomässiga band till mina bilar?

Träningen går väl sådär nu..körde både kettlebell och spinning för några dagar sen och träningsvärken har varit kvar fram till idag. Har aldrig haft träningvärk runt revbenen men det har jag haft nu..kettlebells var inte att leka med. Blir ett pass med Martin på gymmet idag.
Har även börjat med en ny rutin med start idag. Jag går upp tidigt och tar ut hundarna på en långpromenad. Blir svårt att hålla i nu när mörkret kommer men jag ska försöka med alla krafter jag har att orka detta.

Imorgon börjar min Emilia i förskoleklass och jag kan inte fatta hur stor hon har blivit? Vill hålla kvar henne i mina armar och aldrig släppa henne men det går ju inte. Var ner till stan idag och köpte lite saker till hennes skolstart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar