onsdag 16 juli 2014

Middag..

Efter jobbet igår åkte jag och barnen till Ludvika och mötte upp Martin hemma hos en kompis till honom. De hade spelat golf i nån tävling och vi var ditbjudna på lite mat efteråt. Det blev en jättebra kväll med väldigt god grillad mat och trevligt sällskap. De hade även barn i liknande ålder som våra flickor och leken satte fart nästan så fort vi kom dit.

Blev en lite sen kväll och kom inte i säng förrens 00:30 och det känns verkligen idag när klockan ringde 05:30..är helt slut. Måste försöka ta en powernap efter jobbet för i kväll blir det Winnerbäck konsert i Folkets Park med Linnea och jag vill helst inte somna.

Nu jobbar jag bara 12 pass till sen får jag tre veckors ledighet!! Och jag ska njuta av varje sekund innan skolans allvar drar igång igen. Ladda med massor av motivation och plugglust. Ser även fram emot nästa Fredag för då åker vi till Kolmården och åker hem på Söndagen. Håller verkligen tummarna för att vädret går vår väg och vi får njuta av stugans vackra uteplats med utsikt över vattnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar