söndag 28 juli 2013

Söndag..

Jobbade hela dagen igår och idag blir det jobb 12-21 så det blir iaf en lite kortare dag. Sen blir jag ledig 2 dagar! Underbart!
Jag välkomnar gärna lite åska och friskare luft nu, börjar faktiskt bli lite småtrött på den här tryckande värmen och jag tycker synd om alla pensionärer jag besöker på dagarna, en del har det riktigt jobbigt.

Var till Mellsta och sprang på långrasten igår och det var inte det roligaste. Jag orkar knappt springa 2,5 km längre och tidigare har jag lätt kunnat springa 5 km. I dagsläget känns det absolut inte som om jag kommer orka springa Tjejmilen och det känns väldigt tråkigt..kanske beror på åldern ;)

Halsont har jag också, varje dag. Inte så att det gör ont som när man är förkyld men det finns där och kommer lite då och då under dagarna. Värst är det på morgnarna.

Usch, vad gnällig jag känner mig men så är det i alla fall.

Längtar faktiskt tills skolan börjar nu, ska bli jättekul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar