onsdag 31 juli 2013

Underbara regn

Det var så underbart skönt när det regnade igår. Jag fasade inför min löptur men när jag väl kom iväg kände jag hur mycket lättare det gick att springa i vattenpölar och med friskt, kallt regn som öste ner. Det var en sån härlig känsla och det var längesen jag kände en sån glädje under min springtur. Kan låta konstigt men jag fick en rysning från tårna ända upp till huvudet för att det var en sån härlig känsla att jag kände lust för löpning igen. Jag undrar varför man får såna där rysningar ibland?

 Jobbar Ons-Fre den här veckan och sen är det ledig helg! På Lördag blir det kalas hos en kompis för Emilia och Martin ska på golftävling. Annars blir det nog en lugn helg med lite småfix här hemma, sånt som måste göras innan vintern kommer. Men mest av allt ska jag mysa med mina busiga (ibland väldigt jobbiga), söta, snälla prinsessor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar