torsdag 5 september 2013

Mardröm..

En mindre rolig natt med ännu en mardröm..den här gången var det Emilia som nästan drunknade när vi var på semester i Egypten. Hon skulle åka ut på en flotte tillsammans med vår hund Lea på havet och vi lät henne göra det. Vi stod på långt avstånd i vårat hotellrum och blickade ut över havet och Emilia. Jag ser att hon försöker få Lea längre in på flotten och då halkar hon bakåt och ner i vattnet..jag får panik och rusar ut från hotellet och ner mot stranden. När jag kommer fram är det andra människor som dragit upp Emilia på land och gett henne hjärt och lungräddning. Hon vaknar till liv och flera människor är rasande på oss för att vi låtit henne vara själv på havet..

Jag får en sån hemsk känsla i magen hela morgonen efter en sån här dröm, det är väldigt jobbigt.
Ge mig glada drömmar nu tack!
Var roligare att höra Alice i morse berätta om sin dröm. Hon hade drömt om Pippi och Prussiluskan :)

Skulle ha tränat igår men min förkylning satte stopp för det. Har varit krasslig i två veckor snart med ont i halsen varje morgon, hostig och hes. Känns dumt att träna då.

Inga lektioner idag så jag ska spendera dagen hemma och skriva didaktiska kommentarer i min portfolio. Känns skönt att slippa vara i skolan när man inte känner sig helt pigg och kry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar