tisdag 3 september 2013

Tappad röst

Lite jobbigt att det är redovisning i skolan i morgon och jag har knappt någon röst. Mitt virus har satt sig på stämbanden och vill inte därifrån. Ska äta lite honung och hålla tummarna för att det är borta i morgon annars får jag viska fram hela redovisningen.

Har känt mig så trött och hängig idag och inte blir det bättre av att mina två prinsessor ska bråka om precis allt. Dom har sina bråk-dagar samt sams-dagar och jag uppskattar de sistnämnda.

Hade tänkt gymma i morgon och sedan boka in något annat pass i slutet av veckan. Martin har lovat att han ska följa med mig på ett Zumba-pass och det ser jag fram emot :). Tror dock att det kommer bli mer skratt än träning då.

Längtar till helgen nu för då ska jag bara vara med mina flickor, hundarna och katten.. mannen sticker iväg till Sälen med jobbet. Vi ska beställa hem pizza, kolla på film, äta godis och massa popcorn.

Har inte känt av träningsvärken efter gårdagens gympass men nu känner jag sakta men säkert hur det börjar göra ont lite här och var. Går knappt att hosta för hela magen känns lite trasig och jag bävar inför morgondagen för det lär väl inte vara bättre då.

Nu tänker jag krypa ner i sängen, i morgon blir det långdag i skolan.... ..  .. .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar