torsdag 26 september 2013

Sjukdomar..

Då har Emilia åkt på urinvägsinfektion igen..hon har fått penicillin utskrivet och ska äta det i 5 dagar. Nu ska hon även bli utredd då hon haft det så många gånger.

Även Alice är sjuk, hostig och snuvig. Jag känner också av nåt i halsen och har fått så sjukt ont på nedre delen av ryggen på höger sida. Det hugger till så jag tror jag blir galen. Måste nog ta det lite lugnare på nästa Easy Line pass. Det var jätteroligt och en rejäl genomkörare av hela kroppen, tyvärr tog jag nog i lite för mycket men det är så lätt att dras med :).

Martin kunde vara ledig på förmiddagen idag så jag kunde åka till skolan och jobba på vårat bildmediaprojekt. Det gick väldigt bra och vi blev nästan klara, bara lite småfix kvar, så imorgon blir det en ledig dag!! Det känns välbehövligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar