lördag 5 juli 2014

7-21..

Mindre  motiverad till dagens jobb-pass 7-21 men får några timmars ledighet mitt på dan iaf så jag hinner hem och träffa familjen lite. Var helt slut efter att jag jobbade till 21 igår och så ringer klockan 05:30nu på morgonen. Vill bara dra täcket över huvudet och fortsätta sova.
Just nu längtar jag efter att få börja jobba på riktigt och ha sommarsemester på riktigt men jag får iaf några veckor ledigt i Augusti innan skolan drar igång och snart åker vi till Kolmården. Det är en resa jag verkligen ser fram emot.

Hände nåt mindre roligt igår när jag var på jobbet..Emilia fick en fästing under armen. Den hade knappt hunnit sätta sig och Martin fick bort allting så det var ju bra. Själv har jag aldrig drabbats av de små djuren och inte barnen heller men någon gång ska väl vara den första.

Nej, dags att slänga i sig det sista av frukosten och göra sig redo för en dag på cykeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar