tisdag 15 juli 2014

Klagande..

Nu är det mycket klagande känner jag men jag är såå trött på att hosta och ha ont i halsen varje morgon och kväll..jag vill träna och känna att jag mår bra igen.

Ska strax iväg på jobb 7-14 och efter det är vi bjudna till en kompis till Martin som bor i Ludvika så det blir att åka dit en sväng. Ska bli trevligt att träffa dom och umgås lite och barnen får leka med några jämnåriga också.

Imorgon är det konsert som gäller. Lars Winnerbäck och Weeping Willows. Det är jag och Linnea som ska gå dit och rocka loss ;). Blir lite tjejsnack och nåt glas vin hemma hos henne innan vi beger oss dit.

Emilia fick en allergisk reaktion i förrgår och vi tror att det beror på jordgubbar. Hon fick nässelutslag över hela kroppen så det blev en tur till akuten i Falun. Där fick hon antihistamin och en läkare undersökte henne men som tur var blev det ingen påverkan på luftvägarna och då är det ingen allvarlig allergisk reaktion.
Nu har vi köpt lite antihistamin-tabletter som vi kan ge ifall att utslagen kommer igen. Hon fick lov att ta en igår-kväll då det kliade så mycket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar