måndag 5 augusti 2013

Ny vecka..

Har haft en väldigt mysig helg tillsammans med familjen och fått flera besök av släktingar. Blev mycket  fika och fick även en bröllopspresent i form av ett resepresentkort, så perfekt gåva och börjar redan planeringen av resan. Tror att det blir bara jag och Martin som drar iväg en sväng, tycker vi är värda lite ensam-tid bara vi. Är inte så ofta vi har varit bortresta från barnen och en bröllopsresa är väl för bröllopsparet :)?
En dröm jag har är att åka Hurtigruten så jag tror bestämt det blir en sådan resa. Längtar redan..
Skulle ha jobbat idag men min hals mådde inte alls bra i morse, värkte och var väldigt svullen, så jag sjukanmälde mig. Känns onödigt att smitta ner äldre människor då det kan ta väldigt hårt på en del att få en vanlig förkylning. Däremot försvann besvären under dagen och nu känns det knappt något alls. Lite onödigt att vara hemma men jag trodde verkligen att jag skulle bli sjuk..

I morgon blir det lunch med mamma och syster/systrar ute på Haganäs, kommer nog bli väldigt gott.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar