tisdag 8 oktober 2013

John Mayer!!

25:e Oktober åker jag och Martin till London och åker hem den 27:e. Det ska bli så skönt att komma bort bara vi två tillsammans och resan blir extra roligt för vi ska se John Mayer på Wembley Arena den 26:e. Trodde aldrig att jag skulle få se honom live men nu kommer det hända! Vilken upplevelse det kommer bli.

Annars har det väl inte hänt något speciellt. Emilias provsvar på luftburen allergi visade att hon inte hade det och hennes eksem har blivit bättre nu när vi fått en bättre salva. Skulle bli så skönt om hon slapp dem helt så det gäller att smörja hela tiden.

Är hemma och skriver på en skoluppgift nu och även Alice är hemma med mig då hon är förkyld. Vi var ner en sväng till dagis ändå för det var fotografering idag och det ville Alice inte missa.

Ska iväg på en till resa framöver. Jag och min vän Emelyne ska iväg på Ladies Night i Stockholm och övernatta på hotellet vid globen. Det ser jag fram emot, bara vi två utan bråkiga och krävande barn och män ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar