tisdag 22 oktober 2013

Snö..

I morse var det helt vitt på marken..så mysigt och jag får genast julkänslor. Mindre kul att jag inte har vinterdäck på bilen än men det hoppas jag blir fixat snart.

Har hållt på med massa småfixande idag då jag varit hemma. Fixat schema till dagis för Emilia och Alice, ringt till min VFU-förskola och meddelat att jag kommer dit nästa vecka för lite fotografering till en bildserieuppgift, letat efter en turkos overall till Emilia och den enda jag hittade var en Didrikson och den hade även blivit bäst i test 2013 :) så den är nu hembeställd och kommer i morgon:



Har även skrivit ett brev till grannarna med lite instruktioner om hundarna inför vår resa. Är lite rutiner med mat och medicin osv som kan vara bra att veta. Just ja! Har även läst litteratur till skolan idag...mycket jag har hunnit med. Vissa dagar rullar det på bra :)

Igår åkte jag ner med barnen till gymmet och körde ett spinning-pass på 30 min. Jag fattar inte hur det kan vara så sjukt drygt, blir helt slut..vill ha bättre kondis nu! Förhoppningsvis kommer det väl framöver.

Strax bär det av för att hämta Alice och sen ska vi åka och hämta ut mer medicin till Lea och hämta Emilia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar