tisdag 1 oktober 2013

Virus..

Jaha, då har man blivit sjuk..underbart. Har egentligen en föreläsning imorgon men jag tänker inte åka dit och sitta och snörvla och snyta mig stup i kvarten så jag stannar hemma. Kommer väl missa massa viktig info , men men. Är man sjuk så är man.

Vi hade 3 böcker vi skulle läsa idag..3! Inte så mycket som stannar kvar i skallen när så mycket ska pressas in. Känner mig lite smått skoltrött nu.

Annars ser jag fram emot Ladies Night och min käre man hade många glada nyheter idag så allt är inte bu och blä. Nu ska jag strax lägga barn nr.2 och sedan ska jag bara ta det lugnt heeeela kvällen.

Emilia var till läkaren idag och alla prover var bra men hon ska få en remiss till en barnläkare så får vi se vad dem beslutar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar