fredag 23 augusti 2013

Jippi!

Medicinen hjälpte riktigt bra på Emilia. Hennes ögonlock var inte röda i morse och hon sov hela natten i sin säng elller ja, hon kom ner till oss vid 06 men så länge har hon aldrig sovit i sin egen säng så det är ett bra betyg.
Gjorde totalsanering av vår och Emilias säng igår. Tvättade allt i 60 grader och dammsög madrasserna.

Fick min information från tjejmilen för någon dag sen. Det känns så tråkigt att jag inte kommer kunna vara med. Har hoppats länge att problemet i knät skulle försvinna men nu måste jag vara realistisk och inse att jag kommer inte kunna springa en mil i dagsläget och jag tänker inte åka dit och göra ett halvsegt lopp. Nej, om jag ska springa tjejmilen igen så är målet att ha en bättre tid än tidigare annars känns det så onödigt. Kanske kan åka dit och titta, vi får se.

Håller för tillfället på att packa allt inför resan och ikväll bär det iväg :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar