fredag 9 augusti 2013

Sista jobbhelgen..

Jobbar min sista helg för den här sommaren och det känns skönt. Börjar inte förrens 12 idag så lite sovmorgon blev det iaf innan passen drar igång. Slipper dock 7-21 pass den här helgen och det är jag mycket tacksam för, jobbar endast 7-16 Lö-Sö.

Jag och Martin planerar en liten familjetripp till Astrid Lindgren värld innan skolan drar igång och förhoppningsvis löser det sig med hundvakt så vi kan åka iväg. Alice har tjatat om att åka till Pippi i säkert en månads tid nu så jag vill helst inte göra henne besviken. Det är det negativa med att ha djur, att man blir lite låst, men oftast brukar det lösa sig.

Ser fram emot nästa Lördag då vi ska ha kräftskiva här hemma i trädgården (om vädret tillåter, annars flyttar vi in). Barnen får sova hos morfar och Lisbeth i Amsberg. Vi blir nog runt 10-15 stycken ungefär.

Nu hör jag Alice ropa från övervåningen, så dags att avsluta min ensamma lugna frukost och köra igång dagen :)

Ha en bra dag allihop för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar