söndag 18 augusti 2013

Semester!

I Fredags jobbade jag min sista dag inom hemtjänsten och nu har jag ledigt fram till skolstarten som är 26:e Augusti. 

Semestern började bra med en superrolig kräftskiva här hemma igår (Lördag). Den kunde inte ha blivit bättre med dans, tipspromenad, lekar och massa skratt. Det är tur man har en man som är bra på att arrangera aktiviteter. Vi fick till en väldigt god bål också som tyvärr var lite för lättdrucken ;). Var lite småtrött imorse och hade huvudvärk men det släppte efter en Ipren och en lång promenad med Martin och hundarna.

På Fredag åker vi äntligen iväg mot Astrid Lindgren värld. Blir att vi övernattar i Örebro Fre-Lör så inte restiden blir så lång och sen blir vi kvar Lör-Sön i Vimmerby. Både katt och hundvakt är fixat! Håller tummarna för att vädret bli någorlunda bra.

Ett datum jag verkligen ser fram emot är 31/8, då ska jag se Mando Diao och Sugarplum Fairy. Har inte sett någon av dem live så det kommer bli en upplevelse. Förfesten blir hemma hos min vän Linnea och vi har alltid kul ihop.

Löpningen går inte bra nu. Sprang 5 km för några dagar sen och det gick jättebra men nu är det något som är knas med mitt knä. Det känns väldigt instabilt, värker och knäpper hela tiden så det blir att ringa sjukvården i morgon och Tjejmilen känns inte aktuellt..så tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar