söndag 11 augusti 2013

ZZzzzz..

Vad underbart det är att bli väckt av en skällande Harry 3:30, går upp och ser att det hänt en liten olycka på golvet. Var bara att ställa sig och städa och torka golv..släppte även ut hundarna en extra gång för att vara säkra på att det inte skulle hända igen.
Sen försöker man somna om, vilket är helt omöjligt, och så ringer klockan kl 5 igen, Jippi!
Måste plocka upp alla äpplen under vårt äppelträd nu för Harry är helt tokig i att äta och han blir mindre bra i magen kan jag säga.

Bara att stålsätta sig och jobba 7-16 idag, det går med lite koffein i blodet. Är ju ledig Mån-Tis iaf.

Under gårdagen var jag och barnen på kalas efter att jag slutat jobbet för dagen. Min syster-son Arvid har fyllt 3 så vi uppvaktade honom och blev bjudna på fika. Var väldigt svårt att komma därifrån kan jag säga. Emilia och Alice ville nog gärna stanna kvar ett antal timmar till.

Nej, nu har jag duschat och ätit frukost, så nu måste jag göra mig i ordning och gå ut på hundpromenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar